CAMBIA O CLIMA?
SE QUEIMAMOS QUENTAMOS
AUGA E CAMBIO CLIMÁTICO
O LIXO TAMÉN QUENTA
COMO AFECTAN OS CAMBIOS NO CLIMA ÁS ESPECIES E AOS ECOSISTEMAS?
O CLIMA NA PAISAXE, NA ORDENACIÓN DO TERRITORIO E NO TURISMO
MEDIO RURAL E CLIMA
MEDIO URBANO E CLIMA

Simpósio “Práticas de Educação para o Desenvolvimento Sustentável com Edublogues Climántica”

 


Xa está publicado en Climántica TV unha presentación audiovisual do simpósio Práticas de Educação para o Desenvolvimento Sustentável com Edublogues Climántica que se celebrou no Museo da Ciencia de Coimbra o 5 xuño de 2010 e no que participaron estudantes e docentes en representación dos 18 blogues de centros educativos de Climántica en Portugal.

A continuación publícase en portugués un resumo enviado por xentileza da profesora Mª Jesús Bento da Escola Secundaria de D. Duarte, un dos centros de Portugal con un blog de Climántica:

Resumo do artigo publicado na Revista (nº1, Set/2010) do CFAE – Nova Agora
Maria de Jesus Bento

O Simpósio “Práticas de Educação para o Desenvolvimento Sustentável com Edublogues Climántica” decorreu no Dia Mundial do Ambiente, 5 de Junho, de 2010 – Ano Internacional da Biodiversidade. Deste Simpósio salienta-se a disponibilidade de professores-formandos, seus alunos e de outros participantes, para divulgar e partilhar as suas experiências através de comunicações orais e posters. Os projectos apresentados foram bastante interessantes e abordaram temas diversificados (tratamento e armazenamento de resíduos, construção de uma carta de ruído numa escola, consequências da construção de uma barragem, biodiversidade), sendo de realçar o empenho dos alunos na sua concretização e a sua preocupação com problemas globais actuais, como os relacionados com alterações climáticas, que se reflectiu na procura de soluções para os evitar ou mitigar.


Dende o proxecto Climántica queremos aproveitar a ocasión para agradecer a participación entusiasta destas comunidades educativas amigas de Coimbra na blogosfera de Climántica en Portugal, nas actividades de formación continua do profesorado de Nova Ágora, o centro de formación continua de Coimbra, durante os sábados do primeiro trimestre do curso pasado e neste simposio.


Comentarios:
 
  • Sintaxis HTML: Deshabilitado
  •  
  •  
Bajo el patrocinio de la UNESCO

Últimas entradas

Categorías

Buscar

pinguino
pinguino